Mijn eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Coogee, Australië van Sophie Gubbels - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Coogee, Australië van Sophie Gubbels - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Sophie

01 November 2013 | Australië, Coogee

Hello,

Afgelopen dinsdag ben ik aangekomen in Sydney om half acht in de ochtend. De vlucht was redelijk goed gegaan, maar was behoorlijk moe, omdat ik maar ongeveer 3 uur had geslapen in drie dagen tijd. maar om in het goede ritme te komen, moet je toch nog de hele dag wakker blijven. Vandaar dat ik samen met Lucie (nicht van Ome Sef, waar ik voor een aantal dagen verblijf) naar de beaches gegaan. Coogee beach, Bronti beach, tanamara beach en natuurlijk de wereldberoemde Bondi beach!! Daarna zijn we nog naar de Watsons bay geweest en hebben we de dag gezellig afgesloten in Bondi junction, maar wat was ik blij toen ik 's avonds in me bed lag.

Helaas ziit ik nog niet helemaal in het goed ritme. Om half 7 a 7 uur ben ik al klaarwakker. Het voordeel er van is, is dat ik een heerlijke ochtendwandeling heb kunnen maken langs de Coogee beach en de kust.

Zondag ga ik naar mijn huisvestiging in Bondi junction. Dit is een kamer in een studentenhuis en het is maar ongeveer 10 minuten lopen vanaf mijn stage bedrijf. Het adres van mijn huisvestiging zet ik in mijn volgende verhaal.

Er is iets mis gegaan met het schrijven van deze verhaal, waardoor de foto's niet hierbij staan, maar bij mijn eerste verhaal...

Ohja, heb ook al mijn allereerste Australische spin gezien in een van de kamers !! Gelukkig blijft hij op afstand en is hij niet gevaarlijk. Alleen moet wel eerlijk zeggen dat de spin een stuk groter en enger lijkt op de foto dan dat ie in werkelijkheid is.

Groetjes uit Coogee (Sydney)

  • 01 November 2013 - 14:44

    Gerarda Gubbels:

    Ha Sophie, ik kan me voorstellen dat je moe was na zo'n lange vlucht.
    En je zult wel een jetlag hebben maar over een paar dagen wel weer over zijn. En het voordeel ervan is weer dat je een leuke ochtendwandeling langs de beaches hebt gemaakt.
    En wat leuk dat Lucie overal met jou naar toe gaat en dat jullie dan samen een leuke dag hebben gehad. Ik vind dat super lief van haar.
    Ik heb je ook al via Skype gesproken wat is het toch bijzonder om je dan, lijkt het, van dichtbij te zien.
    En dan zondag overhuizen naar het studentehuis. Ook dat is dan weer een hele stap. Je leert er nieuwe mensen kennen, en waarschijnlijk samen ook leuke uitstapjes ect maken.
    En dan maandag begint je stage. Ik ben benieuwd hoe je het vind. Maar ik ben er vast van overtuigd dat het je lukt!!
    Heel veel succes ermee!!
    Hele dikke kus!!!! Xxxxxxxx

  • 01 November 2013 - 15:17

    Els Timmermans:

    Ha Sophie

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Zal een lange reis geweest zijn .
    Wel gezellig om zo samen met Lucie de omgeving te leren kennen. En fijn dat jezelf de omgeving kent en er alleen erop uit gaat. Ik vind het heel erg knap hoe je alles al onderneemt in die paar dagen dat je in Sydney bent.

    En dan zondag naar het studentenhuis waar je met een ander meisje de kamer deelt.
    Denk dat dat ook heel erg leuk zal zijn.
    Vind het heel erg fijn dat je de eerste dagen bij Lucie hebt kunnen doorbrengen.
    En die je al wat wegwijs heeft gemaakt.

    Wat is de techniek toch uniek
    Zo zit ik hier en tegenover mij zit jij.
    Hebben gezellig zitten te Skypen samen met jou, je moeder, Lucie en ik .
    Ver weg en toch heel dichtbij.

    En dan maandag begint jou stage een hele uitdaging. Hier heb je lang naar uitgekeken.
    Sophie heel veel succes gewenst en geniet van al die prachtige natuur die zo dichtbij is . De rotsen ,het strand en alles op loopafstand en dan het heerlijke klimaat lekker warm waar jij een liefhebster van bent.

    Een prachtige foto van die spin ik hoop ze niet tegen te komen.
    Meid de groetjes aan Lucie . Voor jou een dikke knuffel xxxxx

    Gr. Van Els en de Jongenhofjes.

  • 01 November 2013 - 16:11

    Frederieke Gubbels:

    Hoi Sophie,

    Wat fijn om te horen dat je zo goed bent opgevangen bij Lucie!! Erg lief van haar dat je de eerste week daar kon verblijven. En wat ontzettend gaaf dat je nu al een studentenflat hebt gevonden en zo dicht bij je stage! Nou Fie ik wens je heel veel plezier toe!!Geniet ervan!

    xxxxx
    Frederieke

  • 01 November 2013 - 18:31

    Jose:

    Ha Sophie,

    Daar zit je dan aan de andere kant van de wereld. Eindelijk. Heel veel plezier, meisje. Wij wensen jou een geweldige tijd toe! Je gaat vast heel veel leuke mensen ontmoeten.

    Liefs,
    ook namens de Heirmannen

  • 01 November 2013 - 22:54

    Ans :

    Hoi Sophie .
    Zo ben je in Nederland en dan weer aan de andere kant van de wereld .
    Maar fijn om iets van jou te lezen .
    Hoop op een prachtige tijd voor jou en geniet meisje !
    Lees met veel plezier jou verslagen en blijf je volgen .
    Heel veel groetjes Ans .......



  • 02 November 2013 - 22:23

    Wm En Karin :

    Hallo Sophie,
    Wat leuk dat we nu al weten hoe je eerste dagen zijn geweest in Sydney.
    Mooie stranden zo te zien op je foto's. Dus hier kun je de komende maanden even uitwaaien na een stagedag. Geniet er maar van. We hopen dat je kamer en de medebewoners naar je zin zijn, in elk geval lekker dichtbij het stageadres.
    Heel veel succes met het begin van de stage en we hopen dat je er een fijne en leerzame tijd gaat hebben.
    groetjes van Wim en Karin en Tom en Bas en Loes.

  • 02 November 2013 - 22:31

    De Zonneveldjes:

    Hoi Sophie,
    Fijn dat alles zo voorspoedig verloopt, en dat je al een kamer in een studentenhuis zo vlakbij je stageplek hebt gevonden.
    Maak er een gezellig plekje van en voor maandag heel veel succes met je stage!
    Veel liefs van ons!

  • 03 November 2013 - 23:08

    Cily En Leo:

    Hoi Sophie,
    Vanuit een regenachtig Nederland willen wij jou daar in het verre Australie groeten.
    We hebben gelezen dat de eerste kennismaking met dat werelddeel prima verlopen is.
    En voor de komende stage-periode wensen we jou heel veel succes en plezier.
    Groetjes van Cily en Leo.

  • 08 November 2013 - 18:32

    Astrid Van Der Burgt Moeder Wendy:

    BESTE SOPHIE

    ik wens je het allerbeste geef je postadres maar door dan stuur ik je een kaartje.
    groetjes vanuit maliskamp astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coogee

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

Roadtrip Jervis Bay

03 Januari 2014

De feestdagen

27 November 2013

Blue Mountains

10 November 2013

Stage

01 November 2013

Mijn eerste dagen in Sydney
Sophie

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 9961

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 November 2013 - 01 November 2013

Mijn eerste dagen in Sydney

Landen bezocht: