Australia here I come - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Sophie Gubbels - WaarBenJij.nu Australia here I come - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Sophie Gubbels - WaarBenJij.nu

Australia here I come

Blijf op de hoogte en volg Sophie

27 Oktober 2013 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal,

Mijn koffers zijn gepakt en alle documenten zijn in orde. Kortom ik ben er klaar voor om straks richting het vliegveld te vertrekken. Eenmaal in het vliegtuig,, zal ik na 24 uur vliegen in Sydney aankomen en dan ga ik eindelijk echt beginnen aan mijn avontuur in Australië. Ik heb er onwijs veel zin in!


Ik hou jullie allemaal op de hoogte van mijn avonturen en ervaringen.

Groetjes,

Sophie

  • 27 Oktober 2013 - 16:08

    Frederieke:

    Hoi lieve Sophie,

    Ik wil je alvast heel veel plezier wensen in Australie, het is een prachtig land. Wij gaan dadelijk met je mee, naar het vliegveld en hopen dat je een hele fijn tijd zult beleven in Australie! Trots op je zus!!

    Dikke kus,
    Your Sister! :)

  • 27 Oktober 2013 - 17:33

    Crissy:

    Lieve Sophie,

    Geniet van het mooie landschap, geniet van de aussies, geniet van bondi beach, geniet van de skippy's, geniet gewoon van elke ervaring die je gaat meemaken! Have fun!
    Ik blijf je verslagen volgen:)

    xxx
    Crissy


  • 27 Oktober 2013 - 18:45

    Gerarda Gubbels:

    Ha lieve Sophie,

    Jou reis gaat zometeen beginnen, wat een avontuur!!
    Wat zal ik je missen de komende 6 maanden!!
    De broodjes zal ik tussen de middag zelf moeten gaan afbakken,
    Geen meid in huis waar ik mee kan overleggen over allerlei meiden dingen.
    Maar ik vind het ook weer heel dapper van je nu je er alleen naar toe gaat al vind
    Ik het ook een hele geruststelling dat Lucie je in Sidney op wacht.

    Sophietje ik wens je een hele goede vlucht en ik hoor het wel als je geland bent.

    Een hele dikke kus van mij en een poot van Luna.
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Oktober 2013 - 19:39

    Ilse:

    Heee Sooooof!

    Hele fijne reis, geniet van alles wat je gaat beleven!!
    We gaan je missen, maar zien je weer in april!!

    Ik ga je volgennnn!!

    xxx Ilse

  • 27 Oktober 2013 - 19:43

    De Zonneveldjes:

    Hoi Sophie,
    Ja, dadelijk gaat jouw grote avontuur beginnen!
    We willen je dan ook een hele goede vlucht, en 'n hele mooie tijd in Australie toewensen.
    We zullen uitkijken naar je reisverslagen, zo reizen we een beetje met je mee!!
    Goede reis! Heel veel liefs van ons uit Linne!!

  • 27 Oktober 2013 - 19:44

    Anouk:

    He soof,

    Heb een onwijs mooie tijd in Australië! Geniet ervan en maak er een top tijd van!!

    Fijne reis en ik blijf je blogs lezen!

    Liefs, X
    Anouk

  • 27 Oktober 2013 - 20:18

    De Jongenhofjes:

    Ha lieve Sophie.


    Nog even en dan gaat je lang verwachte reis naar Australie in vervulling. Wat een onderneming ik vind het o zo knap van jou dat je dit helemaal in je eentje aangaat.

    Ik ben wel gerust wetend dat Lucie je opvangt aan de andere kant van de wereld waar het midden zomer is .
    Sophie geniet van al die mooie belevenissen die je mee zult maken.

    En heel veel succes met de stage opdracht .
    We zullen gaan genieten van jou reisverslagen zo zijn wij ook een beetje in australie.

    Sophie een hele goede reis . En veel groeten aan Lucie

    Groetjes en heel veel liefs van Els en de Jongenhofjes


  • 27 Oktober 2013 - 20:35

    Anouk:

    Hey Sophie,

    Ik wens je een hele mooie en gave reis toe.
    Geniet van alles en laat ons lekker meegenieten met al je avonturen.
    Have fun en tot in april, gaan we weer lekker knallen!

    Groetjes

    Anouk


  • 27 Oktober 2013 - 21:50

    Romy:

    Veel plezier sophie!!! Ga er van genieten. Enne goede reis! Groetjes Romy

  • 28 Oktober 2013 - 21:52

    Thieu:

    Hoi Sophie,

    Ik heb net je landing gevolgd en ben blij dat de landing perfect is verlopen.
    laat gauw even weten hoe je het zelf ervaren hebt.

    XXX pap

  • 28 Oktober 2013 - 23:49

    Els Timmermans De Jongenhofjes:

    Hallo Sophie
    Wat een lange vlucht he. Je zult wel heel moe zijn .
    Heb je vlucht op de site gevolgd ik vond het wel heel spannend en was blij te horen dat je geland was.

    Ben heel benieuwd hoe de vlucht is verlopen.
    En nu naar Lucie.
    Wat zul je verlangen naar een bed waar je lekker kan slapen .
    En dan horen we wel van jou

    Gr. En xxx

  • 02 November 2013 - 20:05

    Mies:

    Yo Sophie haha heb je die spinnenfoto gemaakt voor Ralph?? :p whaha gatverdamme wat n ding. Heb je m opgegeten nadat je de foto had gemaakt? XD dat is toch n traditie in Australië? Als je n spin vind, moet je m opeten. Heb je spijt dat je al die spullen alsnog uit je koffer hebt gehaald? Is t n beetje mooi weer? Aardige mensen? Ben je al bij je stage plaats geweest? Was btw t vliegen nog goed gegaan? Have fun! Xx Mies

  • 07 November 2013 - 12:03

    Joke:

    Hallo Sophie.

    Ik hoop dat de reis voorspoedig is verlopen.Ik heb ook de eerste foto`s gezien en die zijn wel heel erg mooi.
    Alleen die spin zag er wel een beetje zorgwekkend uit bah bah.
    Ik ben blij dat de spinnen hier niet zo groot zijn.
    Hoe is het weer daar het ziet er lekker zonnig uit beter als hier in ons kikkerlandje.
    En ben je al en beetje bekomen en heb je je stageplek al bezocht?
    Heel veel succes met alles en een kusje van Ella.
    En natuurlijk heel veel plezier.

    groetjes Joke

  • 26 December 2013 - 16:09

    Maria Van Pijpen:

    Hoi lieve Sophie, hier ben ik dan. Het heeft even geduurd voor dat ik het gevonden had hoe alles moest.
    Af en toe leg ik miijn oor naar de overkant: hoe is het met Sophie ? En ik hoor heel goeie berichten.
    Nou aan deze kant van de bernadettestraat gaat het ook goed. We hebben een mooie stoep gekregen langs de bomen, dus niet meer de boomstronken waar je over struikelt en waar de zusters met hun rollator niet kunnen rijden: een nieuwe stoep. Er zijn helaas geen kinderen meer in de buurt,, ik vind dat weel saai. Er is geen kind meer die eens naar me omaria roept....
    Er ligt nog geen sneeuw, dus de fiets is mijn beste vriendje, fijn hoor Er kunnen zo veel boodschappen in de twee kanten van de fietstas Soms heel zwaar, maar dat fietst prima . Moet je zelf koken of doe je het samen ? Binnenkort ga ik theedrinken bij Fredrieke en Gijs. Ze heeft haar hondje laten zien, een prachtig dier. wel heel iets anders dan de blonde Luna, die vind ik ook heel bijzonder.
    Lieve Sophie, heeeeel veel liefs van mij, sterkte met veel dingen, energie en gezondheid voor 2014 en eenn knuffel Omaria 26-12-14

  • 02 Januari 2014 - 12:42

    Ans Van Venrooij:


    Hallo Sophie ,hoe gaat het met je ,nog steeds druk met je stage ?Hier verloopt alles prima hoor.
    De kerstdagen zijn weer voorbij en ook de oud en nieuwjaar viering....Dus bij deze nog alle goeds en voorspoed voor het nieuwe jaar !!!!!!! Als je er tijd voor kan vinden lees ik graag weer een verslagje van je de dingen die je mee maakt !!!! Groetjes van ons allemaal.....

  • 17 Februari 2014 - 21:12

    Maria Van Pijpen:

    Hallo Sophie, jij ook nog heel goede lieve wensen voor een fijne vakantie net je papa en mam. Ik heb hen een heeel goeie vlucht en vakantie gewenst in het verre Australie. Wat zullen jullie genieten ! En wat zijn jullie blij elkaar weer te zien, te voelen en te horen. Ik ben net naar de overkant geweest om te groeten. Nogmaals heel fijne liefdevolle weken, en verlang naar de verhalen die ik wel eens horen zal.
    Een Bernadette-knuffeltje van Omaria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

Roadtrip Jervis Bay

03 Januari 2014

De feestdagen

27 November 2013

Blue Mountains

10 November 2013

Stage

01 November 2013

Mijn eerste dagen in Sydney
Sophie

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 9960

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 November 2013 - 01 November 2013

Mijn eerste dagen in Sydney

Landen bezocht: